Czym może się zająć agencja e-commerce?

Agencje e-commerce (inaczej mówiąc – agencje marketingowe) oferujące klientom „full service”, oferują im tak naprawdę pełen zakres kompleksowych i zróżnicowanych usług, usług wartościowych i przydatnych. Kompleksowość ma oczywiście swoje niewątpliwe plusy. Właściciel zgłasza się do takiej agencji marketingowej i sam już totalnie nie musi martwić się o reklamę, bo jest ona planowana i organizowana przez zespół ekspertów – specjalistów od social media, copywriterów, grafików komputerowych, analityków, project managerów oraz jeszcze wielu innych ekspertów od różnych dziedzin. Czasami też, w przypadku sporego oblężenia, agencja e-commerce GreenWeb może wspomóc się okresowymi i sporadycznymi współpracami z freelancerami (tzw. wolnymi strzelcami). Jeżeli akurat jakimś zadaniem nie jest w stanie zająć się w danym momencie, od razu oddelegowuje je komuś innemu, aby cały czas skutecznie działać na rzecz firmy klienta czy np. jego strony internetowej.

Na kompleksową ofertę zapewnianą przez najlepsze agencje e-commerce mogą składać się liczne zróżnicowane usługi. Są to między innymi: marketing w mediach społecznościowych uwzględniający często współprace z influencerami, buzz marketing (tzw. marketing szeptany), organizacja eventów i wydarzeń branżowych, przygotowywanie kampanii internetowych, reklamy umieszczane w mediach tradycyjnych oraz wszelkie działania powiązane z dziedzinami SEO (pozycjonowaniem i optymalizacją) bądź SEM. A kto na tym wszystkim najbardziej skorzysta? Kompleksowa i wielopłaszczyznowa obsługa kierowana jest głównie do klientów szukających kompletnych i najskuteczniejszych pakietów marketingowych. Na ogół są to zatem duże przedsiębiorstwa i korporacje, choć oczywiście agencja e-commerce GreenWeb może śmiało pomóc również znacznie mniejszym graczom na rynku, którzy dopiero co otwierają swoje pierwsze biznesy i od razu chcą je zacząć promować.

Osoby zainteresowane tego rodzaju współpracą na pewno zechcą się również dowiedzieć, ile za coś takiego ostatecznie zapłacą. Ceny są różne, ale na ogół forma rozliczania bywa podobna. Agencje marketingowe zazwyczaj pracują w oparciu o stawki godzinowe. Raczej nie wyceniają więc poszczególnych zadań, a oczekują konkretnych pieniędzy wyznaczanych na podstawie liczby przepracowanych godzin bądź osiągniętych efektów. Stawka godzinowa może wynieść mniej więcej od stu do trzystu złotych. Bywa też i tak, ze niektóre agencje marketingowe godzą się na długofalowe i stałe współprace tylko wtedy, gdy ich łączna wartość osiągnie wyznaczoną kwotę.